Založ si blog

Idem sa dať zaočkovať

Mám termín na budúci týždeň! Ako zdravotný pracovník som sa zaregistroval na stránke korona.gov.sk a termín očkovania mi prišiel okamžite. No super! Super? Hmmmmm Moje očkovanie ma núti sa zamyslieť. Ja, ktorý som sa očkoval proti chrípke každý rok s veľmi pozitívnym výsledkom, teraz váham. Očkovanie vždy bolo urobené v zahraničí a informovanosť obyvateľstva je tam na iná. Ľudia sú očkovaniu pozitívne naklonení a za očkovanie proti chrípke si sami platia. Niektorým to platí zdravotné poistenie. Za sezónu sme urobili asi 700 očkovaní. Na Slovensku je však obyvateľstvo naladené proti očkovaniu a ja tomu nerozumiem. Máme tu vírus ktorý nás zamyká v bytoch a domoch, ktorý nám nedovolí stráviť s priateľmi spoločné chvíle, ktorý mnohým nedovolí ísť do práce a zarobiť si peniaze na živobytie, no stále váhajú.

Ja sa zaočkovať proti kovidu dám. Každoročné očkovanie proti chrípke mi prinieslo úspory na výdavkoch za voľnopredajné lieky. Paracetamol, imunostimulanciá, vitamíny, pastilky na cmúľanie – to všetko teraz už nekupujem lebo nemusím. Ďalšia úspora prišla vo forme odpracovaných dní bez nutnosti brať si PN-ku. Zostať doma kvôlli chrípke- to už nepoznám. Chríka odo mňa a mojej rodiny odišla s očkovaním. Teraz chcem skoncovať s kovidom a s reštrikciami, ktoré tento vírus prináša. Chcem ísť bez obáv medzi ľudí, do reštaurácie či kaviarne, do kina alebo na plaváreň. Chcem sa stretnúť s priateľmi a rodinou. Nechcem sa neustále strániť ľudí pre prípad, že ma môžu nakaziť alebo že ja im tento vírus prinesiem z lekárne. Očkovanie je pre mňa cesta. Ľudia, ktorí vstupujú do lekárne s pozitívnym výsledkom testu na kovid,pretože vraj potrebujú lieky, alebo manžel pri mojom okienku vyberajúci lieky na recept pre manželku doma chorú na kovid ma iba rozhorčia, no viac neohrozia. Teraz len musím ten jeden týždeň do môjho termínu vydržat a neinfikovať sa. A čo vy, priatelia?

Lekáreň = zdravotnícke zariadenie?

26.05.2022

Život prináša situácie, ktoré vás prinútia sa zamylieť. Tak napríklad posledné nariadenie vlády ohľadne nosenia rúšok. Platí aj pre lekárne, no máloktorý pacient vstupujúci do lekárne si uvedomí, že lekáreň spadá do kategórie zdravotníckeho zariadenia. Veď ako by aj mohli? Prvý týždeň po zmene opatrení sme s návštevníkmi lekárne bojovali. Naše laborantky [...]

Muž v karanténe

11.12.2021

Pracujem v lekárni v supermarkete. Je to veľmi rušné miesto. Aby sa sem ľudia dostali, musia prejsť až na koniec uličky. Lekáreň je vhodne umiestnená pred pokladňami, ktorými prejdú všetci. Ľudia milujú supermarkety! Vidia okolo seba hojnosť. A tak prídu nakupovať hlavne v deň v týždni, kedy je na svete nová ponuka predajne. Prídu k nám tak, ako tento muž. Prešiel [...]

Nemám čas!

20.05.2021

„9458127531!“ vypadlo z úst pacientky keď pristúpila k môjmu okienku. Najskôr ma to zarazilo. Potom som na okamih porozmýšľal nad úmyslom tejto pani. Zrejme chcela ušetriť môj čas na okamihu,v ktorom ju môžem pozdraviť a opýtať sa jej, čo si želá. Zrejme naozaj nemala zlé úmysly a vôbec nechcela byť neslušná. Vysypala preto z úst iba jej rodné číslo. Ale [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

augmentin

Zachráňme si farmaceuta Blog.Pravda.sk stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 28204x
Priemerná čítanosť článkov: 3134x

Autor blogu